Categorieën

Algemeen

  • Veilig betalen

    iDeal of Multisafepay
  • gratis verzending

    Bij bestelling boven de € 200
  • Fysieke winkel

    In hartje Amsterdam
  • Skype shoppen

    Live shoppen via Skype

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de veel gestelde vragen met betrekking tot onze webshop.  Staat uw vraag er niet bij of wilt u uw vraag persoonlijk stellen, neem dan gerust contact met ons op.

Mail naar info@schooltje.nl of bereik ons telefonisch: Tel:  +31(0)20 6830444 en+31(0)20 6834765.

1. WAT KAN IK DOEN MET MIJN SPAARPUNTEN?

Bij iedere euro, die u besteedt bij ‘T Schooltje (uitgezonderd afgeprijsde artikelen), ontvangt u een spaarpunt. Bij 1000 spaarpunten of meer ontvangt u een cadeaubon t.w.v. 5% van het bestede bedrag. Dit houdt in dat u bij 1000 punten een cadeaubon ontvangt t.w.v. 50 euro.


2. HOE LANG IS EEN CADEAUBON GELDIG

Een cadeaubon uitgegeven bij ‘T Schooltje is onbeperkt geldig.


3. HOE KAN IK EEN CADEAUBON VERZILVEREN?

U kunt een cadeaubon, die u heeft ontvangen voor gespaarde punten, zowel in de webshop als in de winkel verzilveren. In de webshop staat deze automatisch klaar voor u zodra u gaat afrekenen. Om de cadeaubon in onze winkel te verzilveren, neemt u deze mee. Een cadeaubon, die u in de winkel heeft gekregen, kunt u enkel in onze winkel verzilveren, om technische redenen is het niet mogelijk deze in de webshop te verzilveren.


4. HOE EN BINNEN WELK TIJDSLIMIET MOET IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN?

U kunt uw artikel(en) binnen 14 dagen probleemloos retourneren. Let op! Vergeet u niet uw artikelen aan te melden. Dit doet u onder de knop retouren in uw account. U vindt hier tevens de voorwaarden en exacte instructies voor het retourneren. Stuurt u de artikelen dus niet zomaar terug!


5. WAT TE DOEN MET EEN KLACHT?

Wij proberen onze webshop zo duidelijk mogelijk in te richten en zoveel mogelijk informatie te verschaffen. Ook proberen we iedereen op een zo correct en snel mogelijke wijze van dienst te zijn. Mocht er onverhoopt toch een klacht ontstaan over een product of onze dienstverlening, zullen we binnen 24 uur reageren en vervolgens alles in werking stellen om deze klacht voor u op te lossen. U kunt hiervoor contact opnemen via info@schooltje.nl of bellen naar Tel:   +31(0)20 6830444.


6. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?

Wij streven ernaar dat u uw bestelling, geplaatst voor 11:00, de volgende dag in huis heeft. Bestellingen na 11:00 die uit een filiaal moeten komen ontvangt u doorgaans binnen 2 ŕ 3 dagen.


7. WAT IS MIJN GRANTIE BIJ EEN GEKOCHT ARTIKEL?

U kunt uw bestelling altijd binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren. De artikelen dienen wel aan een aantal voorwaarden te voldoen. U kunt deze voorwaarden vinden in de Algemene voorwaarden en onder het kopje Ruilen & Retouren. Na deze 14 dagen zal ‘T Schooltje tezamen met de fabrikant het artikel beoordelen op fabricagefouten (zie kopje garantie).


8. KUNNEN ARTIKELEN DIE VIA DE WEBSHOP ZIJN GEKOCHT OOK GERUILD WORDEN IN ONS FILIAAL?

U kunt artikelen die gekocht zijn in onze webshop probleemloos retourneren in ons filiaal. Let u er wel op dat deze retouren aan dezelfde voorwaarden moeten voldoen als retouren als genoemd bij Ruilen & Retouren. 


9. ALS ER MATEN OP DE WEBSHOP NIET MEER BESCHIKBAAR ZIJN, ZIJN ZE DAN NOG WEL IN DE WINKEL BESCHIKBAAR?

Verreweg het grootste gedeelte van alle voorraad (ook in de winkel) is verkrijgbaar in onze webshop. Omdat het voorraadsysteem nooit 100% accuraat is, houden wij een klein verschil tussen de voorraad in de webshop en de voorraad die er werkelijk is. Dit om zoveel mogelijk teleurstellingen te voorkomen.


10. KAN HET VOORKOMEN DAT EEN ARTIKEL ALSNOG UITVERKOCHT BLIJKT TE ZIJN?

Helaas kan het voorkomen (voornamelijk in de uitverkoop) dat een artikel na een bestelling toch uitverkocht blijkt te zijn. Dit kan komen doordat deze gelijktijdig in de winkel wordt verkocht of omdat het voorraadsysteem niet 100% accuraat is. Wij houden een kleine marge tussen de voorraad in de winkel en de webshop om teleurstelling te voorkomen. Mocht het alsnog voorkomen dat een artikel uitverkocht blijkt te zijn, zullen wij u daar zo snel mogelijk van op de hoogte stellen, en het bedrag keren wij uit in de vorm van een kadobon of we zullen het bedrag terugstorten op dezelfde manier als waarop u betaald heeft. De keuze is aan u.


11. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN NAAR HET BUITENLAND? (SHIPPING COSTS)

Hier voor een overzicht van de verzendkosten naar het buitenland.

Van € 0,- tm € 400,- : € 20,-
van € 400,-+ gratis verzending


12. ZIJN DE PRIJZEN OP DE SITE INCLUSIEF BTW?

Alle prijzen op de site zijn inclusief 21% BTW.